Hei alle gode!
Me som er russ ved Haugaland VGS har stålsatt oss i år, og er klare for å kaste oss inn i innsamlingsaksjonen til Kreftforeningen. Om du, som oss også vil være med å gjere ein forskjell kan du donere ett beløp. I år går pengene som blir samla inn til gentesting. Gentesting er noe som kan hjelpe med å identifisere personer med høy risiko for å utvikle kreft, slik at man kan bli fulgt opp i kontroller og eventuelt kan starte risikoreduserende behandling.

Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon engasjerer fleire tusen frivillige innsamlere, organisasjoner, lag og bedrifter i kampen mot kreft. Hvert år samler vi inn penger til livsviktig forskning på kreft. Over 300 000 mennesker har eller har hatt kreft i Norge i dag. 3 av 4 overlever. Det er dobbel så mange som for 50 år siden. Håpet ligger i forskningens små og store fremskritt.

Bli med å hjelp du også, for du kan gjere ein forskjell! 💗

• Haugaland VGS Haugaland VGS
    Nå er aksjonsuken over, og med det kan jeg gi en stooor takk på vegne av oss i aksjonskomiteen ved Haugaland VGS! ❤️
    Vi har nå nådd 41 630,- kr (digital innsamling + vipps), som er en god fremgang fra fjordårets russ! Men, vi skal uansett fortsette å donere penger fra salg av b.l.a. perlet armbånd. 😇 Gjerne skjekk ut om dere er interisserte! Instagram: haugalandrussen2024

• E.Hansen.Transport.AS E.Hansen.Transport.AS støttet 4 000 kr

• Anonym Anonym støttet 2 000 kr

Hilsen noorus.ub

• Henriette Øglend Henriette Øglend støttet 900 kr

Kakesalg Valentine🩷🩷 Takk til alle som kjøpte🙌🏼

• Haugaland VGS Haugaland VGS
    Hjertelig takk til alle som er med å støtter!
    Dere er supre, klapp på skulderen! <3

• Åse Kaldestad Davidsen Åse Kaldestad Davidsen støttet 1 000 kr

Lykke til med innsamlinga og ha ei kjekk russetid🤪

• Royal Palm Eiendom As Royal Palm Eiendom As støttet 10 000 kr