Opprettet av:
Kreftforeningens innsamlingsaksjon
Innsamling for:
Kreftforeningens innsamlingsaksjon
Ingen går gjennom livet uten å bli berørt av kreft. Det er brutalt, men sant. Når en vi kjenner, er glad i eller til og med elsker, får kreft, er vårt største ønske at de skal bli friske igjen. Vi vil at de skal få den aller beste behandlingen. Vi vil ikke miste dem.

Flere og flere kommer dessverre til å få kreft i årene som kommer. Heldigvis vil de fleste overleve, men vi har fremdeles mange liv å redde.

For noen vil sykdommen spre seg, og legene kan gå tomme for livreddende medisiner. Disse pasientene skal få tilbud om en gentest av svulsten, som kan fortelle hvilken behandling som har best effekt. Hvis flere får skreddersydd behandling tidligere, vil flere få lange, gode liv.

Pengene fra Kreftforeningens innsamlingsaksjon går til forskning slik at alle kreftpasienter som kan ha nytte av det, får tilbud om en gentest og den beste behandlingen basert på resultatene.

Støtt forskning på morgendagens kreftbehandling. For alle som lever med kreft nå – og for alle som kommer til å få det.
30 500 kr

• Bjørumsvegen 2a Bjørumsvegen 2a støttet 25 000 kr

• Bjørumsvegen 2a Bjørumsvegen 2a støttet 500 kr

• Gåseholmen helsesenter Gåseholmen helsesenter støttet 1 000 kr