Opprettet av:
Innsamling for:
Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Vind ILs Innsamlingsaksjon 2024

Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon engasjerer flere tusen frivillige innsamlere, organisasjoner, lag og bedrifter i kampen mot kreft. Hvert år samler de inn penger til livsviktig forskning på kreft. Over 300 000 mennesker har eller har hatt kreft i Norge i dag. 3 av 4 overlever. Det er dobbel så mange som for 50 år siden. Håpet ligger i forskningens små og store fremskritt.

Vind IL ønsker å bidra til årets innsamlingsaksjon, både i kraft av at våre medlemmer, støttespillere, sponsorer og samarbeidspartnere støtter Kreftforeningens viktige arbeid.

Andre måter du kan bidra med, er å bli med å gå fysisk "dør-til-dør" under årets innsamlingsaksjon, søndag den 10. mars! Bli med å ta en rode, og du har gjort en viktig innsats! (OBS! I år er alle bidrag digitale, det vil si at du etter endt rode, ikke trenger tilbake til utgangspunktet for innlevering av bøsse eller utstyr! Alle bidrag overføres via Vipps eller QR-kode)

Oppmøte:
Søndag 10. mars på Gjøvik Videregående Skole (kantina) mellom kl. 16.00 - 18.00.

Takk for alle bidrag - hver krone teller!
10 350 kr

• Anonym Anonym støttet 250 kr

• Mastil AS Mastil AS støttet 10 000 kr

Tusen takk for den gode jobben dere gjør hver eneste dag!

Mette Stenersen Mette Stenersen: Tusen, tusen takk for støtte til en utrolig viktig sak!! <3 Og takk for gode ord.
  • Anonym Anonym støttet 100 kr

Mette Stenersen Mette Stenersen: Tusen takk for støtten i den viktige saken! <3