Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon engasjerer flere tusen frivillige innsamlere, organisasjoner, lag og bedrifter i kampen mot kreft. Hvert år samler vi inn penger til livsviktig forskning på kreft. Over 300 000 mennesker har eller har hatt kreft i Norge i dag. 3 av 4 overlever. Det er dobbel så mange som for 50 år siden. Håpet ligger i forskningens små og store fremskritt.

Vi Nesna-Russen mener dette er et viktig tiltak og vil støtte saken for å forbedre forskningen på kreft med spredning!
Bli med oss å støtt kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon, støtt forskningen, ta et krafttak mot kreft sammen med oss!

Innsamlet

0% 35 000 kr

innsamlinger

Donasjoner

Gruppeleder
Elena Rasmussen
elenarasmussen05@gmail.com

Gruppemedlemmer

Det er ikke noen medlemmer i denne gruppe ennå. Det er ikke mye moro!

En gruppe mottar donasjoner via innsamlerne som er gruppemedlemmer, så hvis du har lyst til å delta, klikk her for å bli med i teamet.

Når donasjoner er mottatt, vil de vises her.