Opprettet av:
Deltar i:
Innsamling for:

Afrodite- Vår innsamling 2024

Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon engasjerer flere tusen frivillige innsamlere, organisasjoner, lag og bedrifter i kampen mot kreft. Hvert år samler vi inn penger til livsviktig forskning på kreft. Over 300 000 mennesker har eller har hatt kreft i Norge i dag. 3 av 4 overlever. Det er dobbel så mange som for 50 år siden. Håpet ligger i forskningens små og store fremskritt.

Vi i gruppa har kreft-forskning som en ganske nær hjertesak. Hvert år mister vi altfor mange nære og kjære til kreft her i landet. Vi i gruppa kan ikke bidra med å hindre folk i å få sykdommen, men vi KAN og VIL bidra med å vise at vi bryr oss. Derfor har vi nå i mars frem til mai tenkt til å legge ned tid til å samle inn penger. Vi ønsker å gjøre en innsats for å kunne hjelpe til å endre liv, og gjøre hverdagen bedre for de rammede, og ikke minst alle pårørende rundt. Vi vet hvor hardt kreft påvirker familien. Og vi vil bidra på de områdene vi kan<3 Alle kroner hjelper, det er tanken som teller <3 Takk for at du velger å bli med å bidra. Vi setter stor pris på det.

Støtt Støtt med Vipps
1 200 kr