Sandra Mohn Kvam
Medlem av gruppe:
Kreftforeningen Midt-Norge

Sandra og Skitshowets innsamlingsaksjon

Vi inviterer alle til å bli med å ta et krafttak mot kreft gjennom vår digitale innsamlingsaksjon. Sykdommen berører de aller fleste av oss, enten direkte gjennom personlige erfaringer eller gjennom våre kjente og kjære. Ingen går gjennom livet uten å bli berørt av kreft på en eller annen måte. Derfor ønsker vi å gjøre en forskjell ved å hjelpe kreftforeningen i årets innsamlingsaksjon for å samle inn penger til videre forskning på kreft.I år er det morgendagens kreftforskning og gentesting som er hovedtema for innsamlingsaksjonen. Gentestning av kreftsvulster kan gi en enda bedre behandling enn den vi har i dag.

Hvert bidrag, stort eller lite, har en positiv innvirkning og kan bidra til å gi håp til de som kjemper mot kreft og deres pårørende. Sammen kan vi utgjøre en stor forskjell! Hvis man ikke har mulighet til å donere penger, kan man hjelpe ved å dele innsamlingsaksjonen videre så flere ser den.

Nå ønsker vi å gi alle dere en utfordring: Hvis 5000 mennesker donerer 30kr hver, gir det totalt 150 000kr. Dette dekker 4 måneder med kreftforskning. Dersom du og alle du kjenner donerer 30kr hver kan vi komme utrolig langt! Alle bidrag hjelper, det er selvsagt lov å donere mer enn 30kr hvis man ønsker det. Donasjonene gir også skattefradrag inntil 10% av årlig inntekt.